Pre BBQ :)

Assalamualaikum :)

Ini lah gambar kitaorang sebelum buat BBQ :) nak basuh ayam dulu kan. 
nanti semua nak buat. ayam, sosej, sateyyyy.. yeahhh :) best gila. nak perap ayam sekali la ;)


* dak laki yang pandai menegok je *


* kepakk. kepakk. kepakk *


* rajin diorang kan ? *


* dah boleh jadi bini orang dah semua nie *


* just looking *


* entah apa yang diorang cakap tu kan ? *


* model ayam *


*ingat orang yang pakai purdah tak boley buat kerja ke ? * 

p/s : lepas nie hana akan upload gambar bbq semalam pulak ;) meriah gila kowt :) 

8 comments:

  1. huhu,seronoknya ^^ dh lama tak makan BBQ :)

    ReplyDelete
  2. besnyaaaa...len x sila jemput dahku di sni...hehehe..

    ReplyDelete
  3. hahaha. bbq pun ada pre bbq ye???ehehehe

    ReplyDelete
  4. syokkknyaaaa.. masa ena asasi dahulu bila ada jamuan, reramai tlg mskkan bbq...masak kerang bakar.. tp kerang jd rentung.. huaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. jom tengok..
    http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

    ReplyDelete
  6. ada ciri2 isteri yg bagus dah semua ni.hehe
    best la bbq ramai2 mcm ni.mesti meriah la

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^