Gambar Perkahwinan Jehan Miskin Dan Isterinya

Assalamualaikum

Mula- mula sekali hana nak ucapkan TAHNIAH kepada pasangan mempelai kita nie yang baru je melangsungkan perkahwinanan nya. tahniah ye abg jehan. cantik wife u <3

Lepas nie boley la feel-feel korea jepun kan ;) bunga-bunga sakura gitu :) 
tapi ade jugak yang tak puas hati cakap "macam takde perempuan melayu ke nak kahwin ?" hellow cik kak . dah ketentuan Allah nak buat cam ne kan. okay ape. 
Orang tua-tua cakap kalau muka hampir sama, ade jodoh taw ;) dan kalau anda semua tengok. mmg ade iras-iras pun muka diorang. maybe cara diorang ketawa kan ?? cubaaa tengokkk :)

Nama isteri beliau ialah Julia Camelia Rhee :) di Carcosa Sri Negara ;) 









kalau korang nak tengok lagi gambar beliau, boleh ke rotikaya yee ;) 

5 comments:

  1. bini dia kacukkan jepun ye... hehe tahniah jehan.. =)

    ReplyDelete
  2. aah lahhh! gaye dyorang senyum pon same. kat gambar ke3, nampak sgt :D

    ReplyDelete
  3. tahniah pada pasangan...dapat orang jepun lagi..mengancam la..hehe

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^