Keputusan Penuh PRU 13. Parlimen DAN Dun

Assalamualaikum ~

Selesai sudah kita mengundi ye. sekarang dah tahu pun keputusan yang telah di keluarkan oleh SPR. tapi cam tu lah. yang kalah tu ada hikmahnya ;) ALLAH nak tunjuk sekejap je. tak lama pun. 



** BAHAGIAN DUN ** 





** BAHAGIAN  PARLIMEN ** 


Sekarang nie Terengganu masih lagi di ambil alih oleh BN dan MB kita akan kekal je, sampai la PRU 14 5 TAHUN lagi, apa-apa pun dun kawasan Dungun di sandang oleh Pas . jom kita tengok kat bawah nie :) 




Tahniah USTAZ WAN HASSAN kerana berjaya menyandang kerusi Parlimen Dungun . :) Dungun membangun :) 

5 tahun lagi ramai lagi rakyat akan bangkit menentang yang batil . yang hak tetap hak, yang batil tetap batil. hukum Allah telah menetapkan begitu ;) 
korang boley tengok keputusan penuh nya di >>>>>>> SINI 
Boleh tapis mengikut negeri masing-masing ye :) 

p/s : Syarat nak menang, kena banyaknye ujian. bila banyaknye ujian, makin dekatlah dgn kemenangan. Yakinlah kemenangan itu sudah semakin hampir.


-Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang



6 comments:

  1. Tahniah kepada parti PAS (^_^)

    ReplyDelete
  2. haah kalo xde ujian xadventure lah menang =) InsyaAllah kemenangan makin dekat amin.

    ReplyDelete
  3. cuba lagi 5 tahun akan datang :)

    ReplyDelete
  4. hanya kesabaran adalah kunci kejayaan sesebuah perjuangan :)

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^