:: Semakan Wang Pendahuluan Ptptn::

korang da check belum nie?? 
bagi yang belum check, silakan la check.. mana tahu anda insan bertuah yang menerima WPP  nie kan. 
al maklum la kerana kalau anak datuk nie tak pe la . tapi kalau anak orang biasa nie terpaksalah pinjam dulu kan.. redha je la~ 

tadi kan , hana da cek yang hana punya . aigooo . dapat meyh!
tak sangka pulak .. kawan hana cakap yang wpp nie kita isi time upu hari tu . HAHA. 
hana tak perasaan pun yang tu~ jafi tanpa berlengah lagi.. 
sila la tekan link nie ;) 



P/S: lepas da pinjam tu, reti2 kan la diri anda tu nak bayar balik okie~ 

9 comments:

  1. Thanks sgt2 4 d info..
    dapat jugak.. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. @Ameerul Ashraf welkem aje~ no hal la ;) tok dak2 u kita jugak kan..

    ReplyDelete
  3. baru tau da bleh check..hehe
    alhamdullilah dapat..
    thanks for sharing :D

    ReplyDelete
  4. thanks bagi tau yea .
    tak tahu menahu pun psal ni .
    thanks again :)

    ReplyDelete
  5. TQ for the info. Btw, ini tuk ijazah ke apa?

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^