:: Ayat Break Up & Maksud Tersirat ::


selamat petang semua.. 
korang da tengok kan tajuk entry hana hari ini ape? 
mesti korang pernah dengar ayat nie yang keluar dari ex-2 korang dulu kan? 
tipu sangat la kalo korang tak pernah alami.. 
kecuali korang tak pernah couple. tu je la kowt~ hee.. 

cuba korang tgk, yg mne ayat yang korang pernah kena? 
habaq maai kt cek nie~ 

Ayat Ayat Nak Minta Putus aka Break Up Yang Tersirat Perlu Korang Tau : 

Awak berhak dapat yang lebih baik dari saya...maksudnye (aku boleh dapat orang lebih baik dari kau ! berambussss !) 
Kita ni banyak perbezaannya...maksudnye (ko ni membosankan aku laa berambusss la aku buat lawak pun kau tak pernah gelak kan !! bodoh)
Awak memang tak pernah faham saya...maksudnye (aku benci kauuuuu, menyampah betul !)
Saya tak bersedia lagi la untuk semua ni...maksudnye (aku bersedia nak lari dari kauuu,jahanam !)
Saya sayang awak,tapi macam kawan je...maksudnye (aku tak berminat la dengan kau, cermin diri kau dulu okay !) 
Saya perlukan ruang untuk diri sendiri...maksudnye (aku nak blah jauh jauh dari kau, paham tak !)
Saya nak tumpukan pada kerja saya dulu...maksudnye (aku sebenarnye ade hati kat sorang mamat ni kat tempat kerja aku...hik hik hik)
Saya harap hubungan kita ni menjadi,tapi...maksudnye (kenapa la aku kena cakap benda ni lagi dengan kau !)
Saya tak mampu bersama awak lagi...maksudnye (kau ni memang teruk lah, aku da tak sanggup daaa)
Antara kita, kita punya matlamat hidup ni berbeza...maksudnye (kau boleh jalan lah dengan falsafah hidup kau tu ok,aku dah letih !)





p/s : maksud nya tu bukan seratus peratus tepat. nie adalah untuk suka2 sahaja. tiada kaitan antara hidup dan mati yew pembaca sekalian ~ 


6 comments:

  1. haha.sadis betul ayat2 tu semua.
    belum pernah kena lagi la.
    kalau kena nnt da paham la.. haha :'D

    ReplyDelete
  2. haha typical statement . menyampah pun ada .

    ReplyDelete
  3. hehe... sometime kita patut percaya juga sebab hati manusia nie mana boleh dijangka.. terbaiklah punya entry.. lawak2...

    ReplyDelete
  4. takyah kapel la.hbis ceta.hahaha

    ReplyDelete
  5. ayat nak break up mmg cliche.
    smpai jemu dgr

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^