PENULIS SENJA TERAKHIR

ASSALAMUALAIKUM.. 
kali nie hana wse nk join contest nie. 
cam best j.. da lme x menulis cm nie! dlu ade la jgk nk tulis nie sume. 
hana join contest nie coz hana nk try nsb j pn.. kalah menang hana x kesah pn. 
asalkan org lain ley bce ape yg ade lam lubuk hati hana . 
okie la. tnpa buang mse .

*PENULIS SENJA TERAKHIR*

tajuk pd kali nie ialah::)

CINTAKU HANYA MILIKMU~

Aku berdiri di tangga kemewahan,kenikmatan dan kesenangan,
Keindahan dunia membuat aku alpha, 
Kemanisan cinta dunia ini mencarik-carik imanku,
Dimanakah aku tanpa kecintaan pada-Mu.

Aku runsing ya ALLAH..
Aku berlari kesana kesini,
Aku mencari dan terus mencari hala hidupku,
Dimanakah ku tagih cinta Ilahi,
Bagaiamana harus ku bayar semua nikmat yang Kau berikan kepadaku,
Sedangkan aku tidak diuji,
Tetapi saat Kau memberikan ku dugaan,ialah adalah ujian yang berat buatku,
Andai bisa ku bercakap denganmu,
Aku berharap dirimu mendengar keluhan hatiku
Sungguh aku tidak bercakap kosong
Inilah keluhan hatiku
Yang merindui cintaMu 
Yang mengaharap keredhaanMu..

Ampuni aku Ya Allah..
Aku lemah lagi tidak berdaya
Melawan sesuatu yang digelar fana dunia
Aku tak mampu Ya Allah,
Belenggu ini menghimpitku..
Belenggu ini menghiburkan hatiku..
Sehingga aku leka dengannya
Sehingga aku takut kehilangannya
Sedang cintaMu itu sangat luar biasa..
Sedang cintaMu lebih dari segalanya..

Sungguh aku tak layak Ya Allah menghampiri syurgaMu
Syurga yang penuh kenikmatan dan kelazatan
Dan pasti menggeletarlah tubuhku mendengar api nerakaMu
Lalu kemana arah tujuku
Selayaknya dimanakah tempatku
Aku hanya menuruti kehendakmu
Andai aku terseksa, kan ku patuhi
Asalkan Kau meredhai hidupku ini..

Terima kasih Ya Allah kerana mengasihi diriku
Terima kasih Ya Allah kerana sering mendengar keluhan dan pengaduanku
Terima kasih Ya Allah kerana sering bersama-sama denganku
Tak kira apa keadaan imanku
Sesungguhnya Ya Allah..
Cintaku hanya milikmu..

hana nk tag :) razi ;)chekumujahid fillah

**sekian je lah..** terima kasih coz sudi baca nukilan yang tidak seberapa*

2 comments:

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^