:: Berita Tergempar :: ??

Ohoiii ;) lama tak dengar cerita korang . 
ada sapa2 yang nak suruh hana komen blog diorang ? hana suka pergi jalan-jalan blog orang nie ;) 
tapi sesiapa yang letak "word verification " tu memang hana tidak akan pergi lagi dah . 
menyusahkan orang je la . 
sekarang nie banyak kan cerita yang tak BERMORAL
semalam hana di kejutkan dengan cerita ustaz penipu tu . entah apa la dunia nie nak jadi sekarang kan . mungkin dunia akhir zaman, nak khiamat dah kowt? betol tak wahai rakan blogger sekalian? 


mungkin kegiatan menipu tu biasa bagi dia, tetapi hana rasa tidak patut la kerana mempermainkan perasaan perempuan . ustaz nie khabarkan tidak memilih perempuan yang "gedik-gedik" atau tidak menutup aurat nie, kebiasaan nye dia memilih gadis melayu terakhir la katakan . yang tutp litup tu . amacam? sentap tak? HEHE. dah ramai kowt yang menjadi mangsa dia nie . nak cakap playboy, dia tu ustaz . tapi apakah? aduhai . pening den di buat nya . sampaikan dah 11X kahwin tu, pastu tinggalkan anak bini dia cam tu je tanpa sebarang nafkah!




hari nie pulak hana terbaca pasal seorang pelajar malaysia berbangsa cina yang upload gambar seks nya bersama kekasihnya tanpa "sensor" what the !? yang memalukan lagi ialah dia nie tanpa segan silu ambil gambar tanpa menutup muka lansung . nampak sangat la yang dia nie memang tak de sifat malu dalam diri . nauzubillah himinzalik. alhamdulillah jugak kerana kes nie bukan kaum melayu atau lebih tepat lagi beragama ISLAM. kalau tidak, mana la nak letak muka nie kan . jadi hana berharap sangat wanita di luar sana, jagalah maruah anda sebaik-baik nya . janganlah kerana seorang lelaki yg belum sah menjadi suami anda, anda serahkan segala benda termasuklah mahkota diri anda kepada mereka ;) 

p/s: kepada ustaz razis tu, moga dibukakan hati untuk bertaubat, sesungguhnya perkataan "ustaz " tu sungguh besar maknanya dan tinggi martabatnya . kerana ustaz di hormat kerana agama nya . 
* yang pelajar china tu no komen la* masing-masing agama, ada cara yang tersendiri . 

8 comments:

  1. Ada juga baca pasal ustaz razis tue

    ReplyDelete
  2. Subhanallah . Makin menjadi2 kan . Mungkin antara tanda2 kecil nya . Walallahu -

    ReplyDelete
  3. tak pernah dgr pasal ustaz tuu...ni baru dgr...huhu

    ReplyDelete
  4. inilah hakikat dunia sekarang... dunia dah betul2 nak kiamat..

    ReplyDelete
  5. baru tahu kes ustaz tu lepas baca entry ni

    ReplyDelete

hello bloggers!
hope you are enjoying visit my blog
you can ask anything to me~
^_^ hanna ^_^